[LUGOS-BLA] Linux in prenosnik

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Fri Jun 18 09:28:13 CEST 2004

On Thu, 17 Jun 2004, Marko Samastur wrote:

> Za vsak primer, ker se mi zdi da ima Blaz tezave videt razliko.

Kaksno razliko? Mene ne briga nobena razlika. HP-UX je tudi od iste firme
kot sama masina pa ima razlicne licence, ki jih moras placat.

Torej Marko se enkrat, ce bi slo... Ali ima OS X svojo licenco in kasna
je ta? One user? Multi user? Je prenosljiva? V glaven, a ima tvoj OS X
kaksno serijsko stevilko?

lp,B

PS: In da ne bos mislil, da bi se rad spustil s tabo v kaksne besedne
dvoboje... zanimam se za nakup PowerBook-a pa me pac to zanima. Ne
zanimajo me jasno cetrtletna financna porocila firme Apple, ce si to
mislil.