[LUGOS-BLA] Linux in prenosnik

Marko Samastur markos at gmail.com
Thu Jun 17 14:01:41 CEST 2004

Zdravo,

Za vsak primer, ker se mi zdi da ima Blaz tezave videt razliko.

On Thu, 17 Jun 2004 13:57:59 +0200, Jure Cuhalev <gandalf at owca.info> wrote:

> Licenca je vsteta v ceno prenosnika.

Pri powerbooku je proizvajalec notesnika in operacijskega sistema
ISTI. Kar pomeni, da z vidika podjetje cisto mirno lahko prikazejo, da
ti dajo OS zastonj pri nakupu notesnika.

Kako to dejansko belezijo ne vem, lahko pa pogledas v financne izkaze
podjetja Apple in razsvetlis se nas. V vsakem primeru je meni vseeno,
ker MacOSX uporabljam in ker je bilo vprasanje samo, ali lahko dobimo
notesnik brez Windowsev, ne pa kaksne vse sorte popustov zmoremo
dobiti, ce odstranimo operacijski sistem, odvijemo odvecne vijake in
populimo plasticne pokrovcke.

Lp,

Marko