[LUGOS-BLA] Vabilo k sodelovanju pri pisanju clankov o odprtokodni programski opremi

Iztok Stotl iztok.stotl at guest.arnes.si
Thu Jul 29 11:43:44 CEST 2004

On Thu, 2004-07-29 at 11:16, Uroš Golja wrote:
> Meni se zdi opisovanje programov v računalniških revijah precej jalovo
> početje. Mar bi energijo, ki gre v članek, vložil v prevod dotičnega
> programa v slovenščino. Ali pa v prevod dokumentacije za ta program. Ali
> pa za izlet v naravo. Dovolj dolgo sem špilal računalniškega novinarja,
> da vem, kakšna brezvezna branža posla je to.

Dober clanek je lahko zelo zanimiv. Povdarek na "dober" !

Ce je namenjen tistim ki so analfabeti mora biti prirejen njim, ce je
namenjen tistim ki "obvladajo" pa tudi lahko opise tisto kar je koristno

Zal zadnje case revije samo prepisujejo reklamni material in je tezko
najti dober clanek o software-tu. Avtomatsko ga preskocis, ker samo
opisuje novo - prelomno - razlicico XX.01, ki potem na koncu nudi
delovno polje razdeljeno horizontalno prej pa je bilo vertikalno. Pa kdo
bo to bral. Pa kdo pise take kretenije ? Kje je tu strast ?

Kar se ne pomeni da se ne da napisati clanka, ki bi ga clovek z veseljem
bral.

Pa se placajo te za to ...

Boljse kot pa kopati rov za predor na temperaturi okrog 50 stopinj C ..

Evangelizacija je pri Linuxu pomembna zadeva. Zato ker ljudje drugace
mislijo da Linuxa ni in da se s tem ukvarjajo samo kaki zanesenjaki iz
mazohisticnih motivov. Ce pa so clanki se dobri, tako da bralec v njih
uziva pa naredijo dvojno korist. Ljudje vidijo da gre za prave zadeve in
preskocijo dolgotrajno nakladanje o koristnosti proprietarnih programov
.. Jaz teh dolgocasnih opisov "novitet" ze dolgo vec ne berem ....

Treba je biti izviren ...

Iztok