[LUGOS-BLA] Vabilo k sodelovanju pri pisanju clankov o odprtokodni programski opremi

MONARH info na monarh.si
Čet Jul 29 10:53:25 CEST 2004

Zdravo Nejc. Kdo ve če boste kaj zares objavili in komu. Mislim da težko.
Iskušnje. Nič zato, psi lajajo, karavana gre naprej.

Lahko bi uvrstil v tvoj seznam tudi naš link na www.opinfos.com, kjer se
zaenkrat nahaja edina komercialna programska oprema v Sloveniji OPINFOS za
Linux. Nič zato saj že dandanes kjub "kakšni" ignoranci ljudje množično
kopirajo in uporabljajo OPINFOS tako na Windosu kot Linuxu.

Veš kaj ti povem, tudi ko sem posnel film Billy Cigara niso smeli slovenski
mediji nič pisati o tem, pa so kljub temu stale vrste in vrste za to kaseto.
Hrvatje so razturali in se razpisali prav v vseh njihovih medijih.

Tudi ko sem naredil tiskovno proti Clintonu in proti vključitvi Slovenije v
Nato ni smel niče od "zavednih in od boga poklicanih slovenčov" ničesar o tem
pisati.

Prov boli me za to. Samo mignem in bo cela Evropa pa hrvaška pa še marsikdo se
razpisal o OPINFOS.

No vsaj najboljši LINUX FORUM v Slovenija pa "tudi" poseduje OPINFOS.

Ja kaj čmo. Če se ti da, kaj napiši v Monitorju o OPINFOS. Meni v nobenem
primeru ne bo padla krona z glave. Imam trdo in dodelano BUČO. Tudi članek
lahko objaviš: WINDOWS ALI LINUX JE KOD DROGA ALI LINUX. Tudi to je moja
pisarja.  Pa nič se bat, še bomo usekali, šlo bo na PRA FAKTORJE, pa še marsi
kerga bo ošpricalo.

Če dela biznis Kralj, ga naredi po kraljevsko, dej mal bolj poglej.

Te lepo pozdravlja 1. slovenski Kralj Boris Valenčič

Dodatne informacije o seznamu lugos-bla