[jaka@gnu.org: Re: [LUGOS] e-davki?]

Bostjan Janezic bostjan at japet.si
Fri Feb 27 06:18:36 CET 2004

Pozdrav!
Vse kar lahko recem je da pisec sam podobo svojo na ogled postavi. :-)
Ja, Stojan, kar se mene tice je tale zadnji na to temo. ;-)

lp, Bostjan Janezic

----- Forwarded message from Jaka Mo?nik <jaka at gnu.org> -----
On Fri, 2004-02-27 at 00:02, Bostjan Janezic wrote:
> Pozdrav!
>
> Miro, upam, da prenapete in pavsalne izjave "juncev" ne bodo razlog za
"junec", ha;) no, ?e govoriva o ?alitvah...

v tvojo vednost: osebek znan kot... spada med Slovence z najve?
neposrednimi prispevki k odprti kodi in to v obliki tistega osnovnega:
kode! da sploh ne omenja, da se ?e dolgo, na vsakem koraku, tudi v
slu?bi, kjer temu ponavadi niso najbolj naklonjeni, bori za to, da se
?imve? kode odpre in da se uporabljajo odprte re?itve, kjerkoli je to le
mogo?e.

v bodo?e se vsaj pou?i, koga zmerja?, postavi sebe zraven, ter skromno
pomisli ?e enkrat. ?e posebej preden se gre? pravi?nika in poziva? k
odlo?anju na osnovi ne?esa tako arbitrarnega kot so "osnove kulturnega
dialoga." za "ve?ino na listi" sicer ne vem, zase pa lahko re?em, da
Mira osebno, pa ?eprav be?no, poznam, vem kdo in kaj je, in kak?en je
njegov odnos do odprte kode. sam verjamem, da je on osebno celo pomislil
na bizarno mo?nost podpore za linux, a to ni pomembno: ta ideja pa? ni
pri?la do ali pa ni bila upo?tevana na primerno visokem nivoju. poleg
tega moje besede niso veljale njemu osebno, kar sem dovolj jasno
povedal.

"prenapete"? "prenapete" zamenjaj s "so?no ubesedene," vsaj tako
avstroogrsko dolgo?asen nisem...

"pav?alne"? malo prej si "pav?alno" poklical na lin? in na uvedbo
prepovedi pisanja... prepovedi pisanja?! a?! kaj pa free speech? kdaj
bo? predlagal se?iganje knjig, ?e ?e ne ?arovnic... phu... pomisli no
malo, preden napi?e?...

kaj naj ?e re?em... mar? v kot in naslednji? pomisli, preden se postavi?
v vlogo velikega razsodnika in deli? zdravamarije za pokor... saj pozna?
tisto o metanju kamna in grehih...

jaKa

email: jaka at gnu.org
w3:    http://fish.homeunix.org/people/jaka