Re: [LUGOS-BLA] CD RW pekač

Nejc Skoberne nejc.skoberne at guest.arnes.si
Thu Feb 12 21:05:00 CET 2004

Zdravo.

> Kater CDRW pekač se splača kupiti, da ni popoln crap?
> Če vsebuje DVD player ne bo nič narobe.

Kolikor vem je danes vse tam-tam.

> Kaj pa DVD pekači? A smo že tako daleč? A so se že kaj standardizirali?
> ;)

Smo. :) Imas pac tistih milijon standardov, ampak vecina pekacev (s
katerimi imam opravka), podpirajo itak vse te standarde (ali pa skoraj
vse), tako da s tem sploh ni problem. Kot sem ze pisal na listo... sem
se ukvarjal z DVD peko v zvezi z Backuperjem, tisto skripto za delanje
backupov - ravno danes sem spet na eni firmi zadevo zrihtal in dela
ko sus. Torej DVD-RAM in DVD-R se (po mojih izkusnjah) odlicno
obnesejo in se cenovno postajajo iz dneva v dan ugodnejsi.

Ce mislis kupovat novo stvar, ti vsekakor priporocam DVD(+|-)R(AM|W).

--
Nejc Skoberne
Grajska 5
E-mail: nejc.skoberne at guest.arnes.si