[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] stejmo do 1000

JK joze.klepec at siol.net
Tue Dec 21 12:23:51 CET 2004

Blaz Podrzaj pravi:

>Ja. Enkrat je Vi.agra drugic pa via.G.R.A.

Hej B.

Tu imaš (v kontekstu identičnih e-pisem) prav - to je povsem neoporečno
slamarjenje, saj se ima tudi upravni organ pravico braniti pred vsiljivo
pošto.
Eno od bistvenih načel vseh upravnih postopkov je selekcija informacij,
da opomnim vse, ki so pošiljali in še nameravajo to početi - torej enak
efekt boste dosegli s 50000, 5000, 500, 50 ali 5 pismi enake (identične)
vsebine. Brez kakršnihkoli potrdil je pa efekt ničen - kot da niste
poslali nič, torej hladen tuš. Vsaj s potrdilom o prejemu je enak efekt
že z enim pismom.
Vsak bi moral napisati pismo po svoje, s svojega gledišča oz. stališča.
Tako prebere vsaj tajnica/tajnik - konkretno Vanja Glavan, saj jih k
temu zavezujejo Ustava, zakoni in podzakonski akti. Morebiti je tako
prišla vsebina celo do ministra ali celo do resornega ministra, kar niti
ni narobe. Vsebina mojega sporočila leži spodaj: