[LUGOS-BLA] [Fwd: [LUGOS-PROG] simuliranje organizacije]

JK joze.klepec at siol.net
Sat Dec 18 20:12:32 CET 2004

Ales Kosir pravi:

>Ker kaze, da bodo ti dopisni seznami ziveli dalj casa s to diplomo,

hmmm ... to ravno ne.... max 2 dni.

>ne bi bilo slabo, da enkrat razkrijes njeno temo.

Dobra ideja, ni pa internet ravno dober medij za oglaševanje
nedokončanih del. Vseeno pa je čas, da zveste kaj počnem. Univerza v LJ,
Fakulteta za upravo (FU), javna uprava/C(informacijska smer):

Globalna omrežja v javni upravi (podnaslov je v spreminjanju, pa še zelo
nepoveden)

Ergo, zanima me kako sploh priti do podatkov in posledično iz njih
izbrati informacije. Na voljo je klasična današnja pisarna, samo s
PC-jem namesto Olympie, e-pošto in Googlom. Tako namreč Slovenceljni (in
ostali tudi, razen 5% pametnih) večinoma delajo.
Da ne rečem, da me zanimajo tudi ekonomski, tehnični, pravni in
varnostni vidiki ter nekoliko tudi to kam in kako se sporočila (=podatki
in v končni fazi informacije) sploh širijo - v teoriji organizacije je
to sicer eno pomembnejših vprašanj.

lp, jk