[LUGOS-BLA] odpovedi HDD

Jernej Vodopivec Jernej.Vodopivec at najdi.si
Thu Dec 9 15:02:33 CET 2004

Ma ne se sekirat - sicer imam sedaj nov disk, dva 12cm ventilatorja, ki
disk drzita pri temperaturi pod 25°C, pred PS pa bom dal se en UPS - in
debata bo cez kaksno leto ozivela, ko bo kljub vsemu disk spet crknil ;)

Zal pa nisem dobil nobenega voltmetra oz. osciloskopa, ki bi si meritev
zapomnil oz. bi imel moznost priklopa na racunalnik, ki bi si jo
zapomnil namesto njega. Edino, kar mi je padlo na pamet glede na Blazev
predlog, je to, da bi meril napetost, ki pride iz PSa - kar mi plata
omogoca. Rabim samo se pogruntati, kako bi te podatke arhiviral in jih
po tednu dni 24h delovanja analiziral.
Ce kdo taksne naprave ne bi pogresal kaksen teden, pa si jo z veseljem
sposodim. :)

lp,

Jernej