[LUGOS-BLA] odpovedi HDD

Blaz Podrzaj b at thz.net
Fri Dec 3 08:51:20 CET 2004

On Fri, 3 Dec 2004, Jernej Vodopivec wrote:

> Ja, prakticno kaksnih 500 metrov stran.
> Ker pa zivim v blokovskem naselju in nimata niti punca (40g disk ima ze
> ene 3-4 leta), ki zivi v sosednjem bloku, niti sosed 2 nadstropji nizje
> taksnih tezav, malo dvomim, da bi to lahko bil tako obsezen problem?

če si blizu trafota imas lahko ob masovni neuporabi elektrike v štekdozah
tudi do 280V. Vse kar rabiš je samo najboljši napajalnik na svetu ali UPS
pred računalnikom, ki ti izravnava napetost.

Poglej v BIOS, če ti meri vhodne napetosti in prec boš videl odstopanja.
Pri meni recimo odstopa tudi za pol đontra, ker imam slab napajalnik. Če
imaš dober napajalnik, bi morale biti vse štiri napetosti točne, brez
odstopanja!

lp,B