[LUGOS-BLA] odpovedi HDD

Jure Koren idiots at gmail.com
Fri Dec 3 08:01:26 CET 2004

On Fri, 03 Dec 2004 07:39:05 +0100, Jernej Vodopivec
<jernej.vodopivec at najdi.si> wrote:
> Kaj pa ti smatras kot "dober napajalnik"?

Vse, kar ni slab napajalnik. Jaz sem dolgo casa kupoval najcenejse
mozne napajalnike in trpel, pa pojma nisem imel zakaj. Potem sem dobil
enkrat mocnejsega, 300W (v casu prvih pentiumov je bilo to ogromno), s
katerim je vse skupaj odlicno delalo, zdaj pa kupujem samo se take
malo bolj nobel, ki imajo kaj jaz vem kaksne mehanizme za
kompenziranje omreznih problemov in so malce drazji. Eni stavijo na
antec (se mi zdi da se tako imenuje), eni na x, eni na y, jaz pa
mislim, da je pomembno samo to, da je napajalnik sposoben drzati
pokonci breme tudi, ko omrezna napetost niha (v obe smeri, padec
napetosti je za diske enako zoprn, kot sunek).

Tudi nekatere tiste ozemljitvene zascite proti streli imajo vgrajen
filter in naj bi zagotavljale "cisto" elektriko, ce se to resnicno kaj
pozna pa najbolje da vprasas kakega elektricarja/elektrotehnika.

To seveda ni garancija za diske. Imam masino ki ima nek Enermax
napajalnik in je na UPSu, pa se en disk obnasa cudno (je pa v raid-1,
tako da ga se vedno silim k delovanju). Po moje bo enkrat v bliznji
prihodnosti crknil.