[LUGOS-BLA] odpovedi HDD

Jernej Vodopivec Jernej.Vodopivec at najdi.si
Fri Dec 3 06:34:52 CET 2004

Borut Mrak wrote:

> No, elektrika je lahko problem samo, ce odpove elektronika, kajne?
> Motorcek ne bi smel bit obcutljiv na nihanje napetosti, prav tako se
> zaradi tega ne bi smeli pojavljati kaksni slabi sektorji na disku.
>
> Na kaksen nacin je torej crknilo teh pet diskov? Vsi na enak nacin?

Pri vecini so se zaceli pojavljati badbloki.
Pri ta zadnjem pa sem ga prav zaradi tega stestiral takoj, ko sem ga
kupil, pa mi je nasel ene 2 badbloka (badblocks -n). Nato sem poskusil
se z maxtorjevim utilityjem (da bi ga kar takoj nesel nazaj), pa ni
pokazal nic. Sicer sem potem naredil low-level format in nato niti
badblocks ni nasel nicesar vec.
Potem pa se mi je zacelo dogajati, da se mi je vsake toliko casa disk
prenehal odzivati in zacel preklapljati iz UDMA v PIO mode.
Nazadnje mi je SMART javil, da bo disk odletel. Naredil sem backup in
pognal badblocks, nato pa so bili samo se input-output errorji.
Ce se prav spomnim, se mi je to zgodilo prvic.
lp,

Jernej