[LUGOS-BLA] odpovedi HDD

Mitja mike at mail386.com
Fri Dec 3 02:00:07 CET 2004

Boštjan Janežič wrote:

>Borut Mrak je rekel(la):

>Elektrika je lahko problem tudi ce je ampak ni ustrezna. Vzames napajalnik
>za ameriko in ga prikljucis v evropi, pa je elektrika problem. ;) Resen
>problem so nihanja v omrezju in pa napetostni sunki. Zelo veliko je
>odvisno, kako je predvidena in izvedena zascita pred napetostnimi sunki.
>Nihanje napetosti ni tako problematicno, dokler ni ekstremno, kar pa
>ponavadi kaksni sunki so. Previsoka napetost na motorcku, ki premika glave
>lahko povzroci 'nekoliko' presunkovito gibanje same glave, kar lahko
>povzroci nihanje glave itd.....
> [...]
Zdravo!

Ja... Pred casom sem naletel na podoben problem... Se moram strinjat s
tabo Bostjan. Elektrika...

Si mogoce kje blizu transformatorske postaje (do 5 km)?
Mogoce pa si na testnem podrocju, kjer obcasno preizkusajo daljnovode.
(vprasaj na ELES-u)
Ali  pa uporabi zelo dobro idejo Bostjana - belezi napetosti in tiste
elektricne spice,  ki se pojavljajo...

Lp,
Mitja