[LUGOS-BLA] odpovedi HDD

Jernej Vodopivec Jernej.Vodopivec at najdi.si
Thu Dec 2 22:23:00 CET 2004

Jure Pe_ar wrote:
> kaksne mas temperature diskov?
Tam nekje do 40 stopinj C. Vcasih malo vec, a je to bolj redkost...

> dejstvo je, da ima vsak proizvajalec vsake toliko casa neko slabo serijo ...
> bi skoraj rekel, da ce menjas diske kot spodnje gate, mas vecjo verjetnost,
> da naletis na slabe ...
Ze ze, ampak jaz imam tezave ze od 1,6G naprej, ko sem kupil prvo kisto.
Proizvajalci pa so bili razlicni-spomnim se, da sem imel tudi Seagate..

> osebno imam tle v masinah diske, stare 10 let in vec, ki se se cisto lepo
> vrtijo in sluzijo svojemu namenu. mogoce so sam mal bolj glasne sorte ;) je
> pa res, da danes desktop diski drzijo 24/7 samo neke tri leta (glede na
> lastne izkusnje).
Kot pravis, tebi trajajo povp. 3 leta ob 24/7-meni pa slabo leto ob
ziher 4x manjsi uporabi.

lp