odpovedi HDD

Jernej Vodopivec Jernej.Vodopivec at najdi.si
Thu Dec 2 22:07:34 CET 2004

Zivjo!
Da poskusim se tu, ce bo kdo imel dober nasvet, kaj naj naredim:
ze prb. 5 let mi crkujejo diski obvezno 1x na leto, ce ne se pogosteje.
V tem casu sem zamenjal PS, ki je odpovedal, graficno, 2 maticni in
pomoje ene 5 diskov.
Pred letom in pol sem kupil maxtor 120g in danes sem ze 2. nesel na
servis, ker je spet crknil-prvi je pred pol leta.
Na tresljaje res pazim, da jih ni, zracenje je ok-HDD se greje do 40C.
Razmisljal sem, glede na nasvet, ki sem ga dobil pred casom tukaj, da bi
si omislil UPS. Ampak zanima me se, ali bi lahko bil vzrok PS, MB,
ohisje ali kaj tretjega? Toliko diskov v 5ih letih pomoje ne more biti
nakljucje..?
LP,

Jernej