[LUGOS-BLA] Zabavaj.se

Ziga Kavcic ziga.kavcic at cosylab.com
Thu Dec 2 12:10:14 CET 2004

No, sem le sel poskusit in tako cisto na hitrco nisem dobil komada dol.
Bi moral prej vklopiti "acqire licenses automatically for protected
content" v WMP... Ostalo zgleda kot enostaven webshop.
Res se mi zdi cudno da potem za Mozillo/Firefox ne morejo tega spedenat.

Sem tudi ob tistih 240 SIT k sem jih pokuril, ma naj jih kar imajo...

Aja pa kvaliteta je 128bit... in to oglasujejo kot "VISOKA kvaliteta"...
Mldonkey res rulz...