[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] Debian paketi za i686

David Klasinc bigwhale at lubica.net
Sun Aug 8 08:27:34 CEST 2004

Uroš Golja wrote:
| Compiling in the Dark. Sliši se kot naslov kakega pop/rock/hiphop
| komada... se kdo upa spisat besedlilo? Mogoče nam pa rata narest
| uspešnico za na Emo!

Bila je noc, imel sem moc,
Prizgal sem racunalnik,
Ne, to ni bil zmrzovalnik,
Bil je moj racunalnik.

(refren)

Prevajanje v temi. (V temiiii, v temiii <-- back vokali)
Prevajanje v temi. (V temiiii, v temiii)
Gentoo, ti si moj strup, moj obup. (Strup, obup, strup obup)
Prevajanje v temi. (V temiiii, v temiii)
Prevajanje v temi. (V temiiii, v temiii)

Ura je odbila polno uro.
Nastavil sem novo arhitekturo.
Naredil bom se eno turo.
Gcc naziga in melje,
Meni se tema pred oci pripelje,
Tole je muka, tole je strup,
Gentoo, ti si moj obup.

(refren)

Prevedel sem jedro,
Prevedel sem Grub,
Dvignjena dva prsta,
Jest vam dam vsem, moj rispekt!
Dolga je se cakalna vrsta!
Paketi, paketi,
Prevajajo se k zadeti.
Paketi, paketi,
Oci ne morem vec odpreti.

(refren 2x)
Prevaja-ja-ja-ja-nje,
Prevaja-vaja-vaja-nje.
Prevaja-nje-nje-nje.

(V temiii, v temiii, v temiiii)
(Gento-o-o-o, stru-p, obu-p)
(Gento-o-o-o, stru-p, obu-p)

(....fadeout....)

Disclaimer:
Vsakrsna podobnost s kakim 'pravim' rap besedilom je zgolj nakljucna. Za
typote ne odgovarjam, tole besedilo je izdano pod GNU Lyrics License.
SAZAS naj le milo gleda in se joce (jaz bom zacel delat backupe na
papir...).

;)

Dovolj za tole jutro...

- --