[LUGOS] Debian paketi za i686

Andraz Sraka a at aufbix.org
Fri Aug 6 11:42:14 CEST 2004

re

On Fri, 2004-08-06 at 08:40, Uroš Golja wrote:

> Naj ob tem še dodam, da se mi zdi prekompajliravanje kompletnega
> distrota samo zato, da dobiš 0,5% na brzini sistema, popolnoma
> nesmiselno početje.

hmm .. po mojih izkusnjah pridobis kar nekaj %, ce samo prevedes glibc
in pa XFree86 za i686. Tako, da v koncni fazi se bi verjetno poznalo ..
ceprav tisti ki imajo doma mlincke nad 1Ghz se itak ne morejo
pritozevati.

> Samo pomisli, koliko premoga morajo skuriti v TET,
> da _ti_ dobiš KDE x.y.z, ki na _tvojem_ računalu dela mjčkn hitreje od
> fabriškega KDE-ja. Malce egocentrično, a ni?

it's a "free" world, the source is out there .. in ce nekomu predstavlja
to izziv, naj se igra. IMHO nekako nimam cajta in zivcev, da bi se
celoten sistem prekompajlal. Ampak ja, kogar to zanima, naj si pogleda
'Debian From Scratch' <http://people.debian.org/~jgoerzen/dfs/html/>

lp,
 a.

--
BOFH excuse #152:

My pony-tail hit the on/off switch on the power strip.