[LUGOS-BLA] Kill that Gentoo!

David Klasinc bigwhale at lubica.net
Tue Aug 17 16:01:17 CEST 2004

On Tue, Aug 17, 2004 at 03:18:50PM +0200, Blaz Podrzaj wrote:

> A si izklopil hladilnik preden si zacel? Ce nisi, potem je to to.

Mah moja diagnoza je bila jalova... z novim procesorjem se masina ne obnasa
nic bolje.. me ze tretjic tko zafrkava... Samo se ram in diski so ostali v
tej masini, kar se ni bilo zamenjano... Zdaj precej sumim napajalnik...
Ampak hec pa je, ker 'razsvetljava' in LCD dela... Pa neke ledice na MBju se
tudi prizgejo... Hec, res hec... Mogoce je sla samo 12V linija v
napajalniku... hm...

In vsakic, ko studiram o napajalnikih, se spomnim na dedkovo stalo in
napajalanik za kravo...

--
David!