[LUGOS] SMTP reject client opozorilo

Andraz Sraka a at aufbix.org
Mon Apr 26 00:10:40 CEST 2004

On Mon, 2004-04-26 at 00:06, Bostjan Tursic wrote:

> SMTP omejevat na trusted/untrusted se mi ne zdi smiselno. Potem lahko
> koncamo z e-mailom. SMTP more biti dostopen povsod in vsakemu, ki ni
> blokiran zaradi zlonamernih dejanj ali pa svoje malomarnosti neciscenja
> golazni na pcju.

ni misljeno (un)trusted kot nekdo, ki mu ne bi zaupal .. pac kot nekaj
na drugi strani, ki se obnasa kot (trusted) smtp streznik. Se pravi,
sprejemam posto z vseh IP naslovov, ki imajo PTR in niso dialup-i. Pa
sej se ze cel thread vlece isto, kar ti vsi hocemo povedat.

lp,
 Andraz

--
BOFH excuse #290:

The CPU has shifted, and become decentralized.