[LUGOS-BLA] iscem elektroniko za diska ...

Borut Mrak b at aufbix.org
Mon Apr 19 12:39:15 CEST 2004

On Monday 19 of April 2004 12:12, KarloDrago Novak wrote:
> Ko bote bolni, se spomnite ugotovitve nemškega naravoslovca in tudi
> politika Wilhelma von Humboldta (*1667 +1835): Prišel bio čas, ko bo človek
> spoznal, da je bolezen sramota, ker nastaja kot posledica delovanja slabih
> misli.

Wilhelm je pa moral biti res dobrih misli, da ni resneje zbolel do svojega
168. leta...

(obe stevilki sta napacni, samo za informacijo)

> Nekaj podobnega ugotavlja in utemeljujeje tudi mehiški indijanec in
> zdravnik-kirurg don Miguel Ruiz.
>
> Po Starem testamentu pa velja: In otroci bodo plačali za grehe svojih
> staršev tja do tretjega, četrtega kolena.
>
> Nadebudni mladci, kateri ste prepričani, da palica nima dveh koncev, bote
> še prezgodaj to okusili. In takrat se bote sprenevedajoče spraševali, zakaj
> ravno mene...

Ja... zakaj ravno mene je zelo dobro vprasanje, ki bi si ga moral kdaj pa kdaj
postavit vsakdo od nas, ki misli slabe misli.

No, kakorkoli ze. Wilhelm je izjavil tudi to o nemorali (prilagam angleski
quote, ker nimam pri roki prevoda in se mi ne da prevajat):

However great an evil immorality may be, we must not forget that it is not
without its beneficial consequences. It is only through extremes that men can
arrive at the middle path of wisdom and virtue.

Zakaj pa ravno mene?

lp,
Borut.