[LUGOS-BLA] iscem elektroniko za diska ...

Rok Papež rok.papez at lugos.si
Sat Apr 17 10:56:45 CEST 2004

Lep pozdrav.

Odpisujem na vaso vlogo za sprejem cudeza.

Dne četrtek 15 april 2004 01:23 je Jure Pečar napisal(a):

> no jst sm ga posilil z elektroniko iz enga 60gb ic35... po vklopu je
> spuscal take glasove, da bi ga lahko v kak orkester vkljucil ... vendar ko
> sem mu nazaj prisraufal njegovo, je cudezno proradil.
>
> a v vatikanu sprejemajo cudeze tudi s podrocja racunalnistva? :)

Za sprejemanje cudezev v posameznih drzavah se morate obrniti na vasega
lokalnega Papeza, ki spremlja podrocje racunalnistva. V Vatikanu se namrec ne
ukvarjajo z cudezi v racunalnistvu, ker jim PDP-11, ki je prisel skupaj z
obstojecim vrhovnim Papezem se vedno dobro in predvsem predvidljivo deluje.
Vloga za sprejem cudeza pri lokalnem Papezu mora biti ustrezna kolkovana z
pizzo in coca-colo.

--
best regards,
Rok Papež