[LUGOS] tihi disk

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Tue Sep 2 10:41:29 CEST 2003

Mislim, da so v prodaji diski, ki imajo prilozene zamaske za usesa oziroma
po zelji tudi tablete proti nespecnosti. To so takozvani "tihi" diski.

lp,B

PS: Nekje sem zasledil, da se da dobit tudi podaljske za LAN kabel. Ampak
maksimalna dolzina podalska je 2.5m, lahko pa sestukas maksimalno 3
podaljske, tako da bi v koncni fazi dobil 7.5m dolg LAN kabel.