[LUGOS-BLA] [Fwd: Red Hat Linux end-of-life update and transition planning]

BlaY0 blayo at thz.net
Tue Nov 4 12:29:06 CET 2003

y0W!

On 3 Nov 2003, Miha Tomsic wrote:

> RHN je super stvar. Pravkar me je obvestila o tem, da je ni več. :)
>
> To me spominja na poganjanje skript, ki se začnejo z:
>
> #!/bin/rm

Hmm, clovek vam ponudi prst pa mu roko naglodate. Kdor je pac zalosten, bo
ostal pri Debian-u. V koncni fazi pa se v 5ih letih ni nic spremenilo in
se vse se vedno na isti nacin prevaja...

Z raznimi RHN-ji, RedCarpet-i, Emerge-i, APTget-i se je folk cisto
polenil. Pa saj to ima tudi Windows - nadgradi in pofixa ti nekaj, cesar
sploh ne rabis, poleg tega pa sploh ne ves kaj in kdaj se je to zgodilo.
Ne ves niti kje bi pogledal...

lp,B