[LUGOS-BLA] Prenosniki

Matjaz Horvat matjaz at owca.info
Sun Nov 30 21:42:01 CET 2003

Zdravo!

Jaz mam IBM T30 in zaenkrat ne najdem niti najmanšje napake na njem. Sem
pa že videl cenejše in lepše prenosnike :)

Vedeti pa morate, da IBM-ovi prenosniki vse ostale prehitijo v tistem,
kar ni napisano med specifikacijami => torej z zanesljivostjo, kvaliteto
izdelave, podporo ... Mislim, jaz bi kar pisal in pisal po tej tipkovnici :)

LP,
Matjaž

Miha Tomsic pravi:

--
My operat~1 system unders~1 long filena~1 , does yours?