[LUGOS-BLA] Clanek v Raziskovalcu: "Linux propada, vsi bomo brezposelni"

Roman Maurer roman.maurer at amis.net
Tue Nov 25 19:40:01 CET 2003

Darko Vrsic pravi:

> Morda bo koga zanimal clanek gospoda Stora in komentarji nanj. Med
> drugim tudi komentar gospoda Miroslava Kranjca, ki mu je gospod Stor
> pripisal besede iz subjekta.

Ampak res štorasto pripisal, saj dr. Kranjc tega ni nikoli rekel.  Glej:
http://mid.gov.si/mid/mid.nsf/0/AEC2D8E99A065892C1256DE90056F42F?OpenDocument

Odziv na članek z naslovom Linux propada, vsi bomo brezposelni
(Objavljeno: 25.11.2003)

V nadaljevanju objavljamo odziv na članek z naslovom Linux propada, vsi
bomo brezposelni avtorja Zvoneta Štora, ki je bil objavljen v prilogi
Raziskovalec časnika Večer, 24. novembra 2003.

"Gospod Zvone Štor, avtor prispevka z zgornjim naslovom, je v uvodniku
priloge Raziskovalec dnevnika Večer zapisal vsebinsko napačno in
strokovno povsem nesprejemljivo interpretacijo slavnostnega nagovora, ki
sem ga imel na otvoritvi letošnjega 2. mednarodnega festivala Kiblix.

Pisanje avtorja si je mogoče dobronamerno razlagati kot, da pisec ob
mojem govoru ni bil prisoten. Vse druge razlage pa lahko vodijo v
prepričanje, da je pisec zavestno javnosti predstavil napačno razlago
izhodišča, ki sem ga predstavil na začetku predavanja.

Teza, ki sem jo kot eden od piscev strateškega dokumenta Politika Vlade
RS pri razvijanju, uvajanju in uporabi programske opreme in rešitev
temelječih na odprti kodi, vodja treh razpisov Ministrstva za
informacijsko družbo za spodbujanje razvoja odprte kode od leta 2001
naprej in, nenazadnje, kot član častnega odbora prireditve Kiblix,
zastopal, je bila naslednja: teža promocije in uveljavljanja odprtokodne
programske opreme se bo od strani razvijalcev, strokovnjakov in
zanesenjakov prenesla predvsem na velika podjetja in organizacije. Ta
pojav logično sledi vsaki zgodnji razvojni fazi, ko se posamezna, do
tedaj nova tehnologija, uveljavi in postane uporabna ter privlačna tudi
za večje, predvsem poslovne uporabnike. To pomeni, da se je odprtokodna
programska oprema oziroma v tem primeru tudi njen model razvoja in
razširjanja, uveljavila in nikakor ne, da bo šla v pozabo, kakor povsem
napačno interpretira moje besede avtor omenjenega prispevka.

Na vse nadaljnje, povsem neosnovane, napovedi prihodnosti programske
opreme, brezposelnosti in druge trditve, ki jih je zapisal avtor, pa je
nesmiselno odgovarjati, saj očitno izhajajo iz avtorjevega temeljnega
nerazumevanja tako mojega govora kot tematike nasploh.

Vse zainteresirane bralce hkrati tudi vabim, da se o resničnosti mojih
trditev prepričajo z ogledom posnetka pogovora, ki je na voljo na
naslovu: http://www.kiblix.org/video/otvoritev.rm. Prepričan sem, da bo
vsakomur jasno, da je g. Zvone Štor s svojim pisanjem storil veliko
krivico odprtokodni skupnosti, ideji in gibanju proste programske
opreme, Ministrstvu za informacijsko družbo in nenazadnje tudi meni osebno."

Celotni članek Linux propada, vsi bomo brezposelni avtorja Z. Štora, Večer

Več informacij: dr. Miroslav Kranjc, državni podsekretar, Sektor za
tehnološke naloge

--
	Pozdrav,
	  Roman