[LUGOS-BLA] SiOL blues

Jure Pečar pegasus at nerv.eu.org
Thu Nov 6 00:34:32 CET 2003

On Wed, 5 Nov 2003 22:50:00 +0100
Nejc Skoberne <nejc.skoberne at guest.arnes.si> wrote:

> Kaj pravite vi, LUGOSovo obcestvo?

hm, to da njihov server popapca posto za malico, si zasluzi eno veliko crno
piko. po drugi strani pa, *koncno* so to naredili. ker sem tudi jaz kot
mailadmin trpel zaradi zlorabljanja njihovega maila na ravno ta nacin.

ubistvu bi morali debatirati nekam v to smer: kako nekaj karakterjev v nekem
IP prostoru zagreni zivljenje najprej ISPju, ki mora potem ukrepati tako, da
zagreni zivljenje naprej vsem njegovim uporabnikom ...

al pa ce nardimo javno listo slovenskih spammerjev ;) mislim da bi lahko
prispeval vsaj tri imena z naslovi ... vendar bi s tem zasli ravno v vode,
ki sem jih omenil v prejsnjem odstavku.

--

Jure Pečar