[LUGOS-BLA] SiOL blues

ATACO lugos lugos at ataco.si
Wed Nov 5 23:02:39 CET 2003

Zivjo,

tudi sami imamo kar nekaj strank, ki dostopajo preko ADSL-a in domene
gostujejo pri nas. Mi smo se sicer "uspeli" zmeniti, da nam vpisejo domene v
njihove mail serverje. "Uspeli" je se vedno uganka, saj se po 8 urah
prepricevanja ni zgodilo se nic - in po njihovih izjavah kaze vedno
slabse:))

LP, Saso

> Zdravo.
>
> Ura je 8:12. Dobim telefon. "Nejc, posta neki jebe, a lahko pogledas."
> Pogledam. Posljem preko mail.arnes.si. Dela. Posljem preko mail.siol.net.
> Dela. Pogledam maillog. Prejeto je bilo samo sporocilo poslano preko
ARNESa.