SiOL blues

Nejc Skoberne nejc.skoberne at guest.arnes.si
Wed Nov 5 22:50:00 CET 2003

Zdravo.

Ura je 8:12. Dobim telefon. "Nejc, posta neki jebe, a lahko pogledas."
Pogledam. Posljem preko mail.arnes.si. Dela. Posljem preko mail.siol.net.
Dela. Pogledam maillog. Prejeto je bilo samo sporocilo poslano preko ARNESa.
Cudno. "Ah, spet so neki zajebal na SiOLu..." Klicem SiOL. "Dober dan,
Nejc Skoberne, bla bla... ali lahko dobim administratorja postnega
streznika?" - "Zakaj pa?" - "Posta za domeno xxx.si ne dela. Imamo svoj
postni streznik in svoj domenski streznik. Ocitno je tezava (spet) pri
vas." - "Bomo danes uredili." - [tisina] - "Emm... ali vam lahko dam
telefonsko stevilko, da me poklicete, ko boste uredili?" - "Aja, ja,
ja, seveda, povejte, prosim." - "[moja telefonska]" - "Hvala lepa..."
- "Pa ce bi lahko cimprej uredili, namrec stranke ne morejo posiljati
poste!" - "Da, danes bo urejeno" - "Hvala, nasvidenje" - "Nasvidenje.
Ura je 21:45. Klice sef. "Nejc, je Jure nek mail poslal, da je SiOL
zaprl relay ..." - [tisina] - "KAAAAJ?! Kje je to prebral? Ni sans!
Nemogoce! Ne morejo! Kako!?" ... Klicem Jureta. "Sem prebral na
Slo-techu." Preberem Slo-Tech novicko ter nekaj replyev.
Ura je 22:42, telefonskega klica SiOLovega usluzbenca, ki bi me
obvestil o delovanju posiljanja poste, seveda se nisem prejel.

Jutri me torej caka cel dan spreminjanja nastavitev v Outlook Expressu
ter odpirana relaya na nasih postnih serverjih za lokalno omrezje.

Ali je se kdo drug besen? Zanima me, kaj se da tu storiti. Kaksna
tozba ali kaj podobnega verjetno odpade? (Imamo namrec nekaj deset
strank, ki posiljajo posto preko njihovega postnega streznika - posta
je bila seveda "uspesno poslana" z rahlo tezavo: da ni bila poslana.)

Kaj pravite vi, LUGOSovo obcestvo?

--
Nejc Skoberne
Grajska ulica 5