[LUGOS-BLA] [Fwd: Red Hat Linux end-of-life update and transition planning]

BlaY0 blayo at thz.net
Wed Nov 5 08:59:30 CET 2003

On Tue, 4 Nov 2003, Dusan Kozic wrote:

> Ja, naj bo Linux Linux. Samo je problem, da se namestitveni program kaksnega
> novejsega RedHat-a na racunalniku z manj kot 32 (64?) MB RAM-a pomnilnika
> sploh ne bo zagnal (tudi text mode).

Ne to ni problem zame in ostalih 95% uporabnikov, to je tvoj problem, ki
si ga umetno ustvaril in si zdaj zalosten, ker nihce ne kupi tvojega
"research" projekta z naslovom "Namestiti Linux na sistem s cim manj
pomnilnika".

> Glede na to, da je RedHat podjetje, ki si je zmozno samo ustvariti redne
> prihodke, pa bi se prej pricakovalo kaj drugega.

Tvoj problem (sem ze enkrat omenil) je med drugim tudi to ja, da prevec
pricakujes in nic ne das drugim, ki tudi samo pricakujejo. No v bistvu to
ni problem, je pac tvoja izbira.

lp,B