[LUGOS-BLA] [Fwd: Red Hat Linux end-of-life update and transition planning]

BlaY0 blayo at thz.net
Wed Nov 5 08:53:25 CET 2003

On Tue, 4 Nov 2003, Dusan Kozic wrote:

> Ce v sistemu ne bi bilo lukenj, ne bi sploh trebalo izumljati teh sistemov.
> RedHat pa ne bi mogel sluziti s svojimi komercialnimi sistemi za nadgradnjo
> taksnih luknjastih sistemov.

? Saj ne da bi te zalil, samo to bi napisal nekdo, ki hodi v tretji razred
osnovne sole. Torej RH je luknjast in ga je treba vsak dan update-at,
Debian pa ni luknjast in ga je prav tako treba vsak dan update-at? V cem
je torej tvoj point?

Po mojem je tvoj problem v tem, da dejansko ne ves kaj bi pocel z Linux-om
in ti primarno OS sluzi zato da ga imas.

> Ja, kaj pa delajo? Skup ozenijo zastonjske pakete pa potem to prodajajo?
> Ce lahko izdajo source celotne distribucije, potem notri gre bolj ali manj
> za pakete, ki so pod open source licenco.

Spet samega sebe prepricujes v nekaj, za kar dejansko ne ves a je res ali
ne.

> V tem, da raje dam gor sistem, ki je ze narejen za produkcijo, poleg tega pa
> je zastonj in mi na koncu ni treba nic kombinirati. Zakaj bi pa navsezadnje
> sploh moral uporabljal RedHat oz. izdelke tega podjetja?

Kdo te sili. Delaj kar hoces. Samo ne pisi na pamet in takole nonsalantno
o teh receh...

> APT je bil razvit v Debianu. Odlicen sistem, zastonj narejen. Fukcionira
> super, uporabnik pa se lahko bolj posveti temu, da za racunalnikom naredi
> kaj koristnega, ne pa da zapravi obilo casa za nenehno rocno krpanje lukenj.

Pa ti ves dejansko kdo vse dela za Debian? Kaksno krpanje lukenj? Kot ze
receno, ocitno imas ti OS zato da ga imas.

> In resitev bo preprosta. RH 8.0 bom na strezniku doma zamenjal verjetno s
> FreeBSD. Tam bom sicer moral patchati, pa kaj. Nujni varnostni popravki ne
> izidejo ravno vsak dan, na splosno je FreeBSD dosti bolj varen od kaksnega
> RedHat-a itd. Tudi pri ports gre za zanimivo stvar.

Hmm, daj mi ti pravzaprav povej kaj ti pocnes? Streznik doma? S cim se
ukvarjas? Kaj ves o varnosti informacijskih sistemov? Glede na tvoje
pisanje bi predvideval, da imas 486 s 16MB rama, ker se pritozujes nad RH
memory-hog installer-jem.

V glavnem, cisto si me zmedel. 486... 16MB rama... FreeBSD...
produkcija... streznik doma... Kaj je to? Tvoja zgodba o uspehu :)

Get real!

lp,B