[LUGOS-BLA] [Fwd: Red Hat Linux end-of-life update and transition planning]

Dusan Kozic dusan at sah-drustvo-ms.si
Tue Nov 4 22:07:23 CET 2003

> y0W!

> Tega pa ne zastopim cisto najbolje? Jaz sem pa mislil da je Linux Linux,
> ne glede na to katero distribucijo ti je namenila usoda. Po mojem, kdor ne
> razmislja tako, naj kar takoj nazaj Okna vzida.

:)
Ja, naj bo Linux Linux. Samo je problem, da se namestitveni program kaksnega
novejsega RedHat-a na racunalniku z manj kot 32 (64?) MB RAM-a pomnilnika
sploh ne bo zagnal (tudi text mode).
Medtem, ko se Debian-ov povsem zadovolji s 16MB RAM-a, ce ne se z manj.

Glede na to, da je RedHat podjetje, ki si je zmozno samo ustvariti redne
prihodke, pa bi se prej pricakovalo kaj drugega.