[LUGOS-BLA] [Fwd: Red Hat Linux end-of-life update and transition planning]

Dusan Kozic dusan na sah-drustvo-ms.si
Tor Nov 4 12:19:43 CET 2003

> ah ja ... cel inet se buni zdej zarad necesa, kar je blo napovedano ze ...
> ma vsaj pred letom.
Sicer nisem zadev okoli tega redno spremljal, samo vsaj ime RedHat bi mu
lahko obdrzali, ne pa da mu dajejo novo ime - Fedora.

> edin problem je zdej prava alternativa ... fedora se mora se izkazat,
> mandrake je tako-tako, suse obeta da bo storil kaj podobnega kot redhat,
> debian je v primerjavi z vsemi temi ancient ...
Mislim, da je trenutno se najboljsa alternativa Debian.:)

> al pa ce gremo na windowse? ;)
Tukaj vsaj ni treba imeti accounta, da lahko uporabljas Windows Update.:)
No, to bo sicer edini problem za tiste, ki bi sli na RedHat Enterprise.
Nabavis si ga se kako, potem je samo problem, da ne mores uporabljati RedHat
network. Zdaj spet ne vem, ce so updatei za Enterprise dosegljivi tudi preko
FTP-ja na ftp.redhat.com.
No, ce bi moral danes zamenjati OS oz. bi se nekaj spravljal znova
instalirat, bi se verjetno odlocil za Debian-a.

Lep pozdrav,
Dusan Kozic
dusan na sah-drustvo-ms.si

Dodatne informacije o seznamu lugos-bla