Moje zanikanje, neodobravanje, skoraj sovrastvo, bo pocasi prerastlo v ljubezen...

David Klasinc bigwhale at lubica.net
Wed May 7 10:07:32 CEST 2003

Banzai!

Pograbim racunalnik, priklopim zadeve nanj, tipkovnico, misko, monitor,
mrezo in tako naprej... Power-On, Bios settings, boot from CD, Windows98 CD
polozim na stojalo za kozarce, zaprem ga. Zadeva se boota...

boota se... in pridem v zloglasni D:\WIN98\> katerega dandanes nihce vec ne
pozna...

fdisk.exe (sem pac unix-man, pa zivim v prepricanju da treba napisati tudi
koncnico)

Brisanje starih Non-DOS particij ena NTFS stvar je gor... Brisem.. in
zbrisem, juhu...

Ooops! Se ena extended particija je ostala gor... Delete Extended partition,
failed.. Logical drives exist. Eh, se to... Delete Logical Drives...

Whoops! No logical drives exist?! Kaj je sedaj to? ok, create primary
partition, write partition table, reboot (upanje, da bo to pomagalo se
obstaja) Spet probavam... Isti smorn (ja, ja,... cesarski prazenec)... Ne
dela... Hmmm... Pocasi zacnem razmisljat kako bi resil problem...

AHA! Mogoce... (jasno samo mogoce, ce bi delalo ne bi pisal tegale maila)
Kaj pa ce probam se enkrat narediti logical drive in ga potem pobrisati.
eeer! Ne dela... Kdo bi si mislil, sploh nisem vec presenecen.

Obupani fdisk.exe /mbr, ki ni pomagal, kar mi je bilo jasno se preden sem ga
pognal. Ampak clovek pac pocne stvari...

Pobrisem primarno particijo, spet probavanje in obupen poizkus brisanja
extended particije, ki si konca prav klavrno.

Googlam za tomsrtbt linux boot disketo... Na tablo narisem en kriz, malo
naprej pa en pentagram v krogu... Za vsak slucaj... Nekdo bo ze pomagal...

Vesel sem, da nisem Windows user, sedaj bi jokal... In 'dol dajal' desetine
megabajtov 'rescue' softwera...

--
David!