[LUGOS-BLA] majce

Rudi Benkovic rudib at email.si
Sat May 17 12:36:16 CEST 2003

On Saturday, May 17, 2003, 12:27:55 PM, Tadej Kirincic wrote:

> hi!
> a mogoce kdo ve, ce se da kje pri nas dobit majce kot se prodajajo v tujini
> prek neta (www.thinkgeek.com ... www.getdigital.de) z raznimi napisi... ("I
> will NOT fix your computer!", "I read your email..." "RTFM!"....itd) ??
> sicer je varjanta da se narocijo iz tujine...ampak je postnina nemoralno
> draga.

Majca s tistim ta prvim napisom ;) je bila po $15, postnina mislim da
tudi $15, zraven je bil pa se en poster... pa ni bilo treba carine
placat... No ja, poceni ali ne, po ~6 jurjev na majco... vsaj cudno te
gledajo :)

(imel sem darilni bon, ki ga je blo treba izkoristit, drugace ne bi
sam to narocil!)

Ampak to je bilo kako leto nazaj, sedaj pa ThinkGeekovci ne posiljajo
vec v Slovenijo... Tako da so najbrz dobre alternative kar take, da si
das sam delati 10 majc, pa jih se prodas kolegom...

--

Rudi