[LUGOS-BLA] Kako uniciti internet

barko barny13 at siol.net
Fri Mar 28 18:45:08 CET 2003

Dne petek 28. marca 2003 18:35 je Nejc Skoberne napisal(a):
> No, seveda nimam namena uniciti interneta. Bil je le razmislek v prvi
> osebi, kaj bi se zgodilo, ce bi kdo to storil.

Ja, razumem. No, nisem neki veliki poznavalec interneta (vsaj kar se tiče
njegovega delovanja), trudim pa se spoznati tudi to. Kolikor mi je znano, je
današnji internet v bistvu izšel iz ARPA-net(a)? (govorim tako, na pamet,
nepreverjeno)... vojaška zadeva. Če je internet res vojaška zadeva (bil),
potem predvidevam da je zunaj zato, ker je zanič... ;) ni varen...

lp,
barko