[LUGOS-BLA] P....rije z diskom - Help

haris.berbic at uni-mb.si haris.berbic at uni-mb.si
Wed Mar 5 09:53:04 CET 2003

>Ce zadnje particije (ti temu pravis E, torej sklepam da je to
>/dev/hda3 (ce nisi naredil swapa)) nisi slatal, ni razloga da bi se
>podatki kar zbrisali. Logicno je, da pod WinME sedaj vidis C in D (D
>je prejsnji E, prejsnjega D-ja pa ni vec, oz. je Linux particija, ki
>pa je pod WinME ne bos videl). Torej do tukaj je vse v redu. Zakaj pa
>na novem D ni podatkov, pa ne vem. A je disk prav prazen? Kaj se
>zgodi, ce ga poskusis mountat v Linuxu (imeti moras podporo za VFAT
>kot modul ali v jedru): torej mount /dev/hda? /mnt/nekam.

V bistvu se nisem nic pipal, sem si rekel bom prej vprasal. Vse imas
prav. Particija ni prazna. Na podlagi cifer o zasedenosti diskov, je gor
300Kb podatkov, kar pa jaz ne verjamem. Disk izgleda prazen.
Bom probal mountat

>Zelo uporabno bi bilo, ce bi sel v Linux, napisal fdisk /dev/hda (ali
>/dev/hdc, ali kaj drugega, ce imas disk kje drugje) in nato napisal p.
>Nato pa izpis napisal na listo.
Hvala za nasvet, vendar bi te prosil kako to narediti v ukazni vrstici
$fdisk /dev/hdc
$p.
je to to?

>Krivda je po vsej verjetnosti na tvoji strani. Ponavadi instalacija
>linuxa ne brise podatkov na tretjih particijah.

To sem tudi jaz mislil.
H.