P....rije z diskom - Help

haris.berbic at uni-mb.si haris.berbic at uni-mb.si
Wed Mar 5 09:26:24 CET 2003

Vceraj sem si naredil veliko p.....rijo. Upam da mi boste pomagali to
resit, seveda ce se da.

Disk imam razdeljen na tri dele. WinMe imam instalirane na C, na D in E
pa sem imel podatke.
Preden sem instaliral Linux sem vse podatke iz D presnel na E, da bom
lahko na D dal Linux. Tukaj je bila najbrz napaka. Podatke bi moral
presnet na D, na E pa Linux... samo to je ze druga zgodba, ki bi se
uspesnejse koncal.
Torej imam trenutno stanje C->WinMe, D->Prostor za Linux, E->Podatki.
In instalram Linux, boot dela, Linux dela, WinMe dela ....??? podatkov
pa ni!!!????
Pod WinMe vidim C in D. Ta D je bil pred instalacijo E. Software je E
preimonoval v D in s tem 'pobrisal' podatke. Upam, da jih ni.
Upam da ste ze dojel moj problem.
Kako dobiti nazaj podatke? Ce preimenujem D v E bom kaj naredil.

PS: Moje osebno mnjenje je da tu ni moja krivda (jaz sem vse naredil
tako, da bi ohranil podatke), ampak je krivda na strani tako Micro$ kot
Linuxa. Ko nekdo dela software naj ga testira do konca, oz mora
predvidet vse pi...rije, ki jih lahko uporabnik pocne. Zdej lahko kdo
rece:  vsega se ne da predvidet. To ni problem, problem je v tem, da se
skoraj nic ne predvidi, vazno da dela. A ni to tako?

Za kakrsno koli pomoc se vam zahvaljujem
H.