[LUGOS-BLA] Ta veseli dan, ali kako sem si zvrtal luknjo v koleno... Distro Wars!

David Ipavec david.ipavec at amis.net
Sun Mar 2 17:26:55 CET 2003

On Sun, Mar 02, 2003 at 03:59:40PM +0100, Gregor Ibic wrote:

> A ja?
> No povej mi kako povrnes stanje, ko po instalaciji slabega paketa instaliras
> se pakete ki so odvisne od tega paketa.

To se jaz pisal kako bi moralo biti, sedaj to ni mozno.

Pri nadgradnji paketa naj se ohranijo podatki o starem paketu,
prav tako datoteke, ki so potrebne za ponovno namestitev starega
paketa, nekako tako kot da bi ohranil .deb paket po instalaciji.

Omejit funkcije ki se klicejo iz teh post_install, post_remove .

--
 David Ipavec <david.ipavec at amis.net>
 PGP/GnuPG Public Key available at keyserver