[LUGOS-BLA] Star procesor...

David Klasinc bigwhale at lubica.net
Sun Mar 2 17:41:09 CET 2003

On Sun, Mar 02, 2003 at 05:18:33PM +0100, Gregor Ibic wrote:

> Jaz imam en bat od petke. Skoraj nerabljen.

Jest to RES nucam! ;> Procesor, ne bat... :P Vseeno mi je ako je celeron 333
Samo da je nekaj kar bo delalo... ;>

V zameno lahko ponudim precejsnje kolicine 168pinskih DIMM ramov, raznih
velikosti, od 256 do 32MB, potem en par SCSI 4GB diskovja, nek HPjev 8GB
SCSI streamer (colorado, ce to komu kaj pove)...

Pa najbrz se kaj...

Ziher ma kdo kako tako starino doma, pa niti ne ve da jo ima...

Aja, pa procesor mora biti u Socket izvedbi, ker je tak motherboard...

--
David!