[LUGOS-BLA] Ta veseli dan, ali kako sem si zvrtal luknjo v koleno... Distro Wars!

David Klasinc bigwhale at lubica.net
Sun Mar 2 09:05:44 CET 2003

On Sat, Mar 01, 2003 at 11:13:42PM +0100, Jaka Jancar wrote:

> Koliko od nastetih tezav pa bi imel ce bi uporablal Windows ME/XP/2000 ?
> :)

Lahko bi napisal zgodbico (based on a true story), kako sem v sluzbi
probaval usposobit svoje delovno okolje, ki je vsaj kar se enega dela
razvoja tice, se Win2k, kako se je Outlook odlocil, da ne bo vec popup
reminderjev dajal, kar tako, ker se mu je pac zazdelo, da ne bi vec delal
tega.

Tudi o tem, kako sem doma zamenjal motherboard in Win2k niso vec hoteli
delovati, pa da se ubijes (ja, seveda sem odinstaliral driverje za
kontroler) in mi je preostal samo se reinstall...

Ah, tega je polno... Samo clovek mora biti prave volje... :) V sluzbi sem se
pa razvadil, za vsak prdec klicem IT in jim tezim ;>

Naj pojasnim samo se to, da mi je masina do sedaj delovala brez problemov in
nisem imel nikakrsnjih tezav, kar nekaj let, take reinstalacijske akrobacije
se dogajajo takrat ko imam pac cas/voljo/inspiracijo. :)

Sicer pa, vse skupaj goni neka radovednost in teznost po raziskovanju, vsako
stvar razstavim, ker me zanima kaj je notri... Linux je naravnost primerno
okolje zato, pri drugih OSih tega ne mores... Ne pri vseh, zakaj Linux?
Nevem, najbrz bom nekoc sprobal tudi FreeBSD... Enkrat ko bom imel cas in
voljo za to... :)

--
David!