[LUGOS-BLA] Ta veseli dan, ali kako sem si zvrtal luknjo v koleno... Distro Wars!

Marko Cuk cuk at cuk.nu
Sat Mar 1 22:02:30 CET 2003

Svaka cast za tole pisanje. Ti castim, kar pac pijes enkrat ob priliki.

Sicer si pa zelim se takega pisanja, ne le od tebe, ampak tudi od
drugih, ker smo ocitno nekam zabredli...

Jaz sem ze pred par leti presaltal pri serverjih na FreeBSD, ker so mi
sle na zivce ravno take reci, pa sem bil zelo na strani Debiana. Vedno
sem bil v strahu, kaj bo, ko bo nek apt poinstaliral nekaj cudnega.
Enkrat mi je zadeva celo usla iz rok in reinstall je bil nujen. Grrr...

Zelo pa sem bil in sem se vedno proti RedHat-u, ker je vedno bolj
podoben MalemuMehkemu, sploh z raznimi taksnimi in drugacnimi Advanced
serverji.

Cuk