Priročniki, knjige...

Vlado Umek umnik at email.si
Mon Jun 30 20:20:12 CEST 2003

Pozdravljeni!

Ker sem po nekaj letih premora spet prešel na Linux, sem opazil da Linux ni
več to kar je bil! :) Ja, RedHat 5.2, ki sem ga mel nazadnje naloženega se
je kar precej razlikoval od RH 9.0. Stvari so se poenostavile in hkrati še
bolj zakomplicirale, pa me zanima kje bi našel kaj dokumentacije; ne mislim
le HOW-TO-jev ampak mogoče kakšen manual, sploh za RH9.0, ker tista
dokumentacija ki pride zraven ni nič.
Saj sem iskal z Googlom, samo ta izvrže toliko strani, da je že loterija da
bi prišel na kakšno dobro stran...
Kaj pa mogoče kakšen zares dober in urejen arhiv s programi?

Vlado Umek
umnik at email.si