ISDN modem-pompč potrebna

WhO_KnOwS who.knows at email.si
Sat Jun 28 12:13:10 CEST 2003

Sem absolutni začetnik v Linuxu. Do sedaj mi je nekako uspelo
inštalirati RedHat 8.0, namestiti ATIjev modul za grafično kartico ter
spremeniti par drugih nastavitev. Nikakor pa mi ne rata inicalizirati
modema. Imam ISDN modem TA+PP2, za katerega mi je bilo rečeno naj
obravnavam kot navaden modem. Za ljudi ki modema ne poznajo: gre za
zunanji modem priključen na serijska vrata. Kaj naj naredim da se bo
modem priključil na internet? Kakšne nastavitve moram določiti?