eMail server administratorji: Antivirus sporocila posiljatelju

Jernej Simončič jernej.simoncic at guest.arnes.si
Mon Jun 9 18:00:32 CEST 2003

Hello Davor,

9. junij 2003, 13:11:08, you wrote:

> Ja, potem pa se mi zgodi naslednje, da mi direktor kaksne firme zjamra,
> zakaj imajo kupljeno licenco za antivirusni software, ce pa jim ta do
> sedaj ni nasel se nobenega virusa. :) Ja kruto, toda resnicno in to se mi
> je ze tudi na par mestih zgodilo. Ocitno se userji zasekirajo, ce deluje
> vse v redu in ne dobivajo sporocila o napakah. :)

Nastavi server da pošilja sporočila o filtriranih virusih direktorju (ali pa
da samo odstrani virus in očiščeno sporočilo posreduje naprej)...

Do sedaj se mi je že 3x zgodilo, da se je virus poslal na mailing listo z
mojim naslovom, nakar sem se cel teden utapljal v opozorilih... Zdaj imam
nastavljen filter, ki samodejno odgovori na taka sporočila...

Jernej Simoncic, jernej.simoncic at guest.arnes.si
http://www2.arnes.si/~sopjsimo/
ICQ: 26266467

The amount of expertise varies in inverse proportion to the number of
statements understood by the general public.
       -- Professor Corey's Law