Spammerz

Jernej Simončič jernej.simoncic at guest.arnes.si
Thu Jun 5 14:06:49 CEST 2003

Hello Nejc,

5. junij 2003, 10:32:52, you wrote:

> Just a stupid thought... Ali bi bilo mozno/izvedljivo/smiselno, da bi
> bil open relay na mail streznikih enako protizakonit, kot recimo
> vdiranje, ipd? Torej ce bi se ugotovilo, da ima streznik open relay,
> da bi se ga dalo sodno preganjati? Ali bi na ta nacin kaj zmanjsali
> kolicino spama?

Verjetno ne bi bilo učinkovito, preprosto zato, ker internet ne pozna meja -
tudi če bi tak zakon nekje stopil v veljavo, ne bi imel pomena, ker nekje
drugje open relayi ne bi bili nezakoniti (nekako tako, kot je z DVD regijami
- v ZDA je ilegalno odstranjevati regijsko zaščito, drugod po svetu pa ne,
torej niso dosegli praktično nič).

Poleg tega, pa po mojem mnenju spam sploh ni tak problem kot virusi -
prijavljen sem na 15 mailing list, in dnevno dobil kakih 10-15 SPAM sporočil
(od katerih doseže moj inbox 2-3), med tem ko dobivam tudi do 1 MB virusov
na uro (drug problem so administratorji, ki antivirusne strežnike nastavijo,
da opozorijo "pošiljatelja" da ima virus - včeraj se je Sobig spet poslal na
eno yahoolisto z mojim naslovom, in se zdaj utapljam v "You have a virus!"
sporočilih).

Jernej Simoncic, jernej.simoncic at guest.arnes.si
http://www2.arnes.si/~sopjsimo/
ICQ: 26266467

Experience varies directly with equipment ruined.
       -- Horner's Five Thumb Postulate