Kdo pise viruse...

Nejc Skoberne nejc.skoberne at guest.arnes.si
Thu Jul 10 23:56:59 CEST 2003

Zdravo.

Kaksna je verjetnost, da so nekatere od virusov napisali programerji
za antivirusne gigante? Ce se nekega dne 13-letnim mulcem ne bo vec
dalo pisati virusov - Sophos, Antivir, DataFellows... bi vse te firme
propadle? Meni se namrec zdi zelo verjetno, da je ravno kaksnega od
teh "new-age" virusov (Klez, BugBear, ...) napisala kaksna firma - s
tem po mojem mnenju drasticno povecajo prodajo antivirusnih programov?
Koliko sistemcev slej ko prej obupa in rece: "Ne, ne... to ni nic. Bo
treba antivirus dat na mail server..."? Je SiOL eden izmed takih
providerjev?

Blah blah blah... lahko noc. :)

--
Nejc Skoberne