[LUGOS-BLA] Hacked?

Jure Pecar pegasus at telemach.net
Mon Jul 7 22:49:35 CEST 2003

On Mon, 7 Jul 2003 13:08:54 +0200
Nejc Skoberne <nejc.skoberne at guest.arnes.si> wrote:

> Zdravo.
>
> root at Masina:/var/spool/hylafax/etc# init q
> /dev/null
> RK_Init: idt=0xc03a7000, sct[]=0xc0341834, FUCK: Can't find kmalloc()!
>
> A je kdo ze videl kaj takega?

ja. suckit.

glede na tisti fuck imas sreco in se ne pozene. ker ko se, je absolutno tiho
:)

z googlanjem najdes source in navodila zanj ... zelo bistro napisana rec,
kaki firewalli ga ne motijo kaj dosti. no, z dvema oneliner patchema v
kernel mu onemogocis miganje ...

btw, ker je stvar kot mi je znano nekam alarmantno pogosta, bi me zanimalo,
ce je komu uspelo dobiti kake source IPje, od kod to prihaja ...

--

Jure Pecar