[LUGOS-BLA] Oh, Linux moj dom, kako si zblojen...

Jure Pecar pegasus at telemach.net
Thu Jul 3 23:33:57 CEST 2003

On Thu, 3 Jul 2003 22:15:14 +0200
bigwhale at lubica.net (David Klasinc) wrote:

> kako naj se zdaj lotim instalacije RedHat 9
> na masini, ki ima 128MB rama...

predlog: niti ne poskusaj ;) vsaj ne z gnome/kdejem ...

> po zadnjem apt-getu se mi Xi sesuvajo kot za stavo.

zveni znano.

problem sem ze pred casom resil takole:

ena masina, ki mora laufat: nekaj stabilnega, je fw/gw in ima osnovne
network zadeve in case of emergencies.

ena masina, ki je daily desktop, za daily experimente.

ena masina, ki jo lahko vsak dan 3x preinstaleras na latest & greatest
stuff, po moznosti non x86 arch, da je zabava vecja (read: big alpha box
under the table)

> Ah, prevajanje kernela je pri meni ze rutina... Ki je pa seveda odpovedala
> danes. Zakaj? Ma neka traparija z super.c iz ../fs/reiserfs.

ce ti je prevajane rutina, potem ti mora postati rutina tudi debuganje ;)
(learned that the hard way)

> Jaz vsaj vem zakaj trpim! Smilijo se mi tisti, ki bolscijo v modre zaslone
> in se praskajo po glavi s trapastim izrazom na obrazu. Tudi oni namrec
> trpijo, vendar se sami ne vedo zakaj.

ja. mi mamo vsaj svoj sadomazo razlog ;)

--

Jure Pecar