[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] Slovenska distribucija

Gregor Ibic gregor.ibic at intelicom.si
Thu Jan 2 17:23:03 CET 2003

Sorry, samo ideja je ze stara. Poglej malce arhiv LUGOS liste.
Samo ni to poanta. Ce se dobro premisli je izdelava distribucije kompleksna
zadeva,
ne tehnicno temvec potratno po resourcih.
Distribucija je lahko ziva le z dobro, kaj pravim, odlicno podporo.
Kar pa ni enostavno zagotavljati.

Po pravici povedano, so vse variante package managementa (rpm, deb, ...)
tezavne za vzdrzevanje.
Jaz bi predlagal osnovni sistem z instalacijo (bare bone) in source paketi.
Le tako lahko oklestimo sistem na nekaj uporabnega in ne po defaultu ze 3 GB
instalacijo.

Da se pa ne bi mucili ze na zacetku lahko izberemo kaksno mini distribucijo,
ki vsebuje orodja
za inicializacijo diska in osnovnega sistema. (ala business card linux).

Samo preden se vse skupaj zacne, je dobro definirat cilje.
To da je slovenska distribucija pomeni ????? Kaj ????
Da ima slo pakete? To ni to!!!

Prilagojena mora biti okolju, kar pomeni da uporabnik klikne install in se
mu poinstalira bare bone
s pravimi locale , fonti, ....

LP,
Gregor